شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

     

     

    قوانین و مقررات

    اقدامات بازار فایل

    – مدیر سایت اجازه دارد به صلاحدید، توضیحات، عنوان، متن و کلمات کلیدی فایل ها را برای افزایش بهینه سازی و فروش، ویرایش کند.

    – مدیر وبسایت در هر زمان اجازه غیرفعال کردن فایل یا کاربر را دارد.

    – کلیه اطلاعات کاربران اعم از اطلاعات شخصی ، اطلاعات مشتریان، فایل ها و … نزد سایت محفوظ بوده و سایت خود را موظف به امانت داری می داند.

    سیستم پرداخت آنلاین :

    کاربر پس از انتخاب کالا و ثبت سفارش و انتخاب درگاه، وارد درگاه بانک مربوطه میشود و پس از اتمام عملیات بانکی‌ به صفحه مورد نظر جهت دانلود بصورت اتوماتیک هدایت می شود. برای خرید به این روش شما باید از قبل رمز دوم کارت بانکی‌ خود را در دسترس داشته باشید. در صورت عدم پاسخگویی از طرف بانک، میتوانیداز طریق پست الکترونیکی ،تیکت به پشتیبانی یا اعلام در بخش نظرات و مشکلات دانلود، ما را از مشکل پیش آماده مطلع سازید. در صورت نیاز، به شما شماره حساب یا شمارهٔ ۱۶ رقمی‌ کارت‌های عضو شتاب داده می شود تا خرید شما با سرعت بیشتری مراحل خود را طی‌ کند.

     

    قوانین برداشت وجه :

    برداشت وجه ، برای فروشندگان در تمام روز های هفته انجام میگردد

    امکان برداشت وجه که توسط فروشنده از طریق شارژ حساب کاربری به کیف پول انجام شده است امکان پذیر نیست (برداشت وجه فقط از طریق فروش محصولات و بازاریابی امکان پذیر است)

    هر بار میتوان یک بار درخواست وجه داد ، و پس از تسویه امکان برداشت مجدد امکان پذیر است

    امکان تسویه فقط برای کاربران با نقش بازاریاب و فروشنده امکان پذیر است و گاربران عادی امکان تسویه حساب ندارند و وجه داخل کیف پول خود را میتوانند با خرید محصولات خرج کنند

     

    نکته: تمامی محصولات این سایت به صورت دانلودی بوده پس درصورتی که فایلی را خریداری نموده باشید امکان بازگشت وجه وجود ندارد مگر در توضیحات محصول با فایل خریداری شده مقایرت داشته باشد.

    قوانین و مقررات